Administrator
Pierwsze informacje na temat Hondy Accord Crosstour pojawiły się kilkanaście tygodni temu. Od tego czasu Honda podsycała zainteresowanie tajemniczą nowością, publikując kolejne grafiki.Kurtyna wreszcie opadła. Honda zaprezentowała Accorda Crosstour w całej okazałości. Samochód nie jest tradycyjnym SUV-em, jednak w trudnych warunkach poradzi sobie zdecydowanie lepiej od seryjnej wersji limuzyny. To zasługa sporego prześwitu, kół z oponami o znacznym profilu oraz napędu na cztery koła.Odejście od modnej konwencji potężnych felg i skromnego paska gumy na nich ułatwi Accordowi walkę z krawężnikami, koleinami oraz torami tramwajowymi. Wyższy profil opony zwiększy także komfort jazdy przy nieznacznej utracie precyzji prowadzenia. Napęd na cztery koła sprawi, że nowe auto będzie posłuszne woli kierowcy w każdych warunkach.Honda określa swój nowy produkt jako CUV, czyli Crossover Utility Vehicle. Przestawiciele japońskiej marki twierdzą, że nowa wersja Accorda to propozycja dla osób, które cenią SUV-y za podwyższoną pozycję za kierownicą, a jednocześnie poszukujących auta o wyglądzie odbiegającym od prezencji typowego SUV-a. Crosstour ma być najbardziej ekskluzywną wersją Accorda.
Czy pięciodrzwiowa mutacja popularnej limuzyny okaże się rynkowym przebojem? Dowiemy się już wkrótce. Sprzedaż Crosstoura ruszy jesienią bieżącego roku.
Offline